ügyfélszolgálat:

06 (89) 777 777

Triotel - Panaszbejelentés

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
+36 (89) 777 777
+36 (89) 777 776

A szolgáltató a nyilvántartásba vett írásos bejelentést, illetőleg a panaszt - amennyiben arra mód van - azonnal, de legkésőbb 30 napon belül megvizsgálja. A vizsgálat lefolytatását követően - az összes információ birtokában - a szolgáltató elbírálja a panasz jogosságát, és erről a válaszát írásba foglalja és egy példányát az előfizetőnek átadja, vagy kézbesíti (elektronikus formában megküldi) részére.
A szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja azt. Amennyiben a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, a szolgáltató a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet készít és annak egy másolati példányát a fogyasztónak átadja. Amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges a szolgáltató a panaszról haladéktalanul jegyzőkönyvet készít és annak egy másolati példányát a fogyasztónak átadja, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóak szerint jár el.



E-Mail

Érdekes híreink

  • Tanúsítvány
    2015 08 13

     
  • Segélyvonalak
    2014 12 17

    Értesítjük kedves ügyfeleinket, hogy mostantól tőlünk is hívhatóak az alábbi segélyvonalak:

     

    • 13700 Magyar Gyermek és Ifjúsági Telefonos Lelkisegély Szolgálatok Országos Szövetsége (GYITOSZ) díjmentes
    • 13777 DélUtán Alapítvány díjmentes
    • 116000 Eltűnt gyermekek felkutatására fenntartott forróvonal díjmentes 
    • 116111 Gyermekek segélyvonala díjmentes 
    • 116123 Lelki segélyvonal díjmentes

     

TRIOTEL Távközlési Kft.
8500 Pápa, Rákóczi u. 3.
Adószám: 13724159-2-19
Cégjegyzék szám: 19-09-508856
Tel.: +36 (89) 777 777 • Fax: +36 (89) 777 776
http://www.triotel.hu • triotel@triotel.hu

 

 

 

 

 

ÁSZF

Triotel
Az oldal tetejére Az oldal tetejére

Sitebuild by ..:: photonique | just imagine ::..