ügyfélszolgálat:

06 (89) 777 777

Triotel - IP Alközpont

A virtuális IP alközpont lehetővé teszi

 
  • A vállalati telefonhálózat optimális méretének a kialakítását
  • A hívások egységes automatizált kezelését
  • A vállalaton belüli beszélgetések ingyenességét
  • Ügyfélkezelés minőségének ellenőrzését
  • A hívásokra vonatkozó statisztikák kezelését

 

A virtuális IP alközpont funkciói

 
  • Üdvözlés

Ezzel a funkcióval a hívó fél részére a hivatalos cégszerű köszöntés mellett bármilyen lényeges információt meg tud osztani a hívóval (pl. futó akciók, egyéb fontos közlemények).

 

  • IVR hangos menü

A beérkező hívásokat hatékonyan oszthatja cégén belül egy interaktív hangosmenü segítségével. Így az ügyfelek hamarabb léphetnek kapcsolatba a megfelelő szakemberrel.

 

  • Mellékek kiosztása

A funkcióval rövid belső hívószámokat (mellékeket) rendelhet munkatársai telefonkészülékéhez. A munkatársak közötti beszélgetések ingyenesek még akkor is, ha ezek a személyek más irodában vagy akár más városban vannak.

 

  • Hívás átirányítás

Ahhoz, hogy egyetlen bejövő hívás se menjen kárba, használja a rugalmas átirányítási sémákat. A hívásátirányítások történhetnek vezetékes és mobiltelefonokra.

 

  • Virtuális fax

Felejtse el a lassú és megbízhatatlan faxgépeket és drága kelléket. Ki tudja nyitni az Ön telefonszámára érkezett faxot vagy beállíthatja, hogy automatikus továbbítsuk email címre.

 

  • Hívásvárakoztatás

Váltson hívások között anélkül, hogy bontani kelljen a vonalat. Felváltva beszélhet két hívóféllel és egy előre rögzített üzenetét lejátszhat a várakozó félnek.

 

  • Hívás továbbítás

Kapcsolja az ügyfelét a megfelelő munkatárshoz anélkül, hogy meg kelljen szakítani a hívását (csak a rövid hívószámok használata eseten). Nagyon hasznos funkció, amikor az ügyfele több kérdésben igényli a konzultációt.

 

  • Hívásstatisztika

Az Ön kezében összpontosulhat a cég összes munkatársának, osztálynak vagy akár az egész cégnek a bejövő és kimenő hívásainak ellenőrzése. Ez nagyban segíthet az ügyfelekkel történő hatékony kapcsolattartásban.

 

  • Hangfájl rögzítés azonosítóval

Bármikor könnyen visszakereshető egy adott ügyféllel folytatott beszélgetés.

 

  • Telefonbeszélgetések rögzítése

Ezzel a funkcióval önnek telefonbeszélgetések rögzítésére nyílik lehetősége, ami segíthet a magasabb szintű ügyfelkezelésben és a bizalmas információk kiáramlás megakadályozásában.

  • Tömeges sms küldés

Gyors ügyféltájékoztatás akció, időpontváltozás,
egyéb információ továbbítása.

 

A kapcsolatfelvétel során megbeszéljük a Partner igényeit és annak megfelelően, folyamatosan kapcsolatban, együttműködve építjük fel a virtuális IP alközponti rendszert. Az IP alközponti rendszer eszközigénye 1 GHz CPU, 1 GB RAM, 20 GB HDD számítógép vagy virtuális gép.

 

Triotel virtuális IP alközponti csomag tartalma

 

1. Alap konfiguráció

Tartalmazza az alábbiakat

  • Üdvözlő szöveg
  • Személyreszabható hangmenü (IVR)
  • Mellékek kezelése
  • Hívásátirányítás
  • Hívásvárakoztatás, Hívás továbbadás
  • Beszélgetések rögzítése
  • Fax, virtuális fax
  • 5 db mellék beállítását tartalmazza

 

2. Bővített konfiguráció

Tartalmazza az Alap konfiguráció elemeit és az alábbiakat

  • Hangfájl tárolás/keresés ügyfélszámmal bejövő-kimenő hívás esetén is a Partner számlázójában (ha az arra alkalmas)
  • Igény szerinti mellék beállítása

 

3. Tömeges sms küldés alközponti funkció kialakítása

  • SMS küldés(tömeges) web-en keresztül, akár csv fájl feltöltésse

4. CallCenter magyarítása modul

  • Kezelőfelület magyarul

 

5. Call center funkció

  • Az operátorok web-en való bejelentkezése
  • Bejövő hívások várakoztatása és elosztása az aktív operátorok között
  • Hívásstatisztikák pl. várakozási idő, híváshossz, óránkénti hívás mennyiség, operátoronkénti hívás részletezés, operátor ki-belépés ideje, aktív-passzív operátor(ki-belépés), stb.
  • Kampányok kezelése scripttel, formalappal (kötelezően feltett kérdések, válaszok) ki-bemenő hívásnál egyaránt.
  • Kampány monitorozása, adatok exportálása(csv, xls, pdf)

 

6. Egyéb feladatok elvégzése

  • Az alközponti rendszer működik miniszámítógépen felprogramozva
  • Vagy az alközponti rendszer Triotel szerverén működik tárhely biztosítással
  • Hangrögzítés nélkül, hangrögzítéssel egyedi igény szerint
  • IP telefon javaslat, beszerzés
  • IP telefonok felprogramozása
  • IP telefonok postázása megrendelőnek
  • Egyéb feladatok, igények megvalósítása megbeszélés szerint
  • Egyedi IVR menűszöveg felmondás, vágás studióban

 

7. Az IP alközpont csomagok havidíja

  • A csomag kialakítása ügyféligény szerint a modulokból felépítve kedvező díjazással.

Érdekes híreink

  • Tanúsítvány
    2015 08 13

     
  • Segélyvonalak
    2014 12 17

    Értesítjük kedves ügyfeleinket, hogy mostantól tőlünk is hívhatóak az alábbi segélyvonalak:

     

    • 13700 Magyar Gyermek és Ifjúsági Telefonos Lelkisegély Szolgálatok Országos Szövetsége (GYITOSZ) díjmentes
    • 13777 DélUtán Alapítvány díjmentes
    • 116000 Eltűnt gyermekek felkutatására fenntartott forróvonal díjmentes 
    • 116111 Gyermekek segélyvonala díjmentes 
    • 116123 Lelki segélyvonal díjmentes

     

TRIOTEL Távközlési Kft.
8500 Pápa, Rákóczi u. 3.
Adószám: 13724159-2-19
Cégjegyzék szám: 19-09-508856
Tel.: +36 (89) 777 777 • Fax: +36 (89) 777 776
http://www.triotel.hu • triotel@triotel.hu

 

 

 

 

 

ÁSZF

Triotel
Az oldal tetejére Az oldal tetejére

Sitebuild by ..:: photonique | just imagine ::..