Szolgáltatás megnevezése | Szolgáltatás díja |
Belépési díj egyéni előfizetők részére | 12 700 Ft |
Házon kívüli áthelyezés (ha van aktív/inaktív előfizetői hozzáférési pont) | 5 080 Ft |
Névátírás (ha az előfizető személye változik) | 5 080 Ft |
Korlátozásból és szüneteltetésből való visszakapcsolás | 2 540 Ft |
Kiszállási díj | 6 000 Ft |
Adminisztrációs díj | 1 000 Ft |
Szolgáltatási csomag módosítása | 3 810 Ft |
Postai adminisztrációs díj | 3 048 Ft |
Számhordozási díj | 1 176 Ft |
Számcsere | 1 270 Ft |
Vagyoni biztosíték | F16 933 Ft |
A fenti díjak a 27% ÁFÁ-t tartalmazzák.
Szolgáltató által felszámított díjak típusai
1. Belépési díj
Az előfizető a helyhez kötött telefon szolgáltatás biztosítása érdekében belépési díjat fizet a szolgáltatónak. A belépési díj egy előfizetői hozzáférési pont kiépítését, az előfizető léges bekapcsolását tartalmazza. A belépési díj magában foglalja a vonali csatlakozási pont (port) és az előfizetői hozzáférési pont (fali csatlakozó) közötti hálózat kiépítését, amennyiben a port és a házátadási pont, illetve a házátadási pont és a fali csatlakozó közötti hálózat hossza kisebb, mint 20-20 méter és együtt sem haladja meg a 40 métert. A csatlakozó hálózat 40 métert meghaladó hossza esetén kiegészítő létesítési díjat kell az előfizetőnek fizetni.
A kábelvezetés falra és burkolatra rögzítve, kábelcsatorna alkalmazása nélkül történik. Amennyiben földalatti hálózatra kell az előfizetőt kapcsolni a közterületi alépítmény költségét is tartalmazza a belépési díj.
A belépési díj megfizetésével az előfizető nem szerez tulajdonjogot a hálózaton, illetve hálózati szakaszon.
A szolgáltató a belépési díj tekintetében megkülönböztetheti az egyéni és a közületi előfizetőket. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a közületi előfizető részére beruházási költségkalkulációt készítsen, amely alapján egyedi ajánlatot tehet a létesítésre. Szolgáltató ekkor a díjat, a befizetett közületi belépési díjon felül, egységtételei alapján kalkulálja.
Előfizető belépési díj fizet minden egyes, külön helyrajzi szám alatt bejegyzett ingatlan után, ahová a szolgáltatást megrendeli.
2. Kiegészítő létesítési díj
A szolgáltató kiegészítő létesítési díjat számít fel, amennyiben az előfizető a szolgáltatónál alkalmazott technológiától eltérő hálózatkialakítást igényel.
A kiegészítő létesítési díj nem tartalmazza a belépési díjat, amelyet az előfizető az előfizetői szerződés alapján fizet.
A kiegészítő létesítési díjat a szolgáltató beruházási költség egységtétele listája alapján kalkulálja.
3. Hálózatcsatlakozás mérési díj
Amennyiben az előfizető rendelkezik saját lakás-, illetve házhálózattal, a szolgáltató csak abban az esetben csatlakoztatja azt az általa épített, üzemeltetett hálózathoz, amennyiben az a szabványoknak megfelel. Ennek ellenőrzésére hálózatvizsgálatot végez. A szolgáltató elutasítja a csatlakozást, ha az előfizető tulajdonában lévő hálózat alkalmatlan a szakszerű üzemeltetésre (nem szabványos, árnyékolás nem megfelelő stb.).
4. Eseti (adminisztrációs) díjak
4.1. Multimédiás terminál adapter óvadék díja és kártérítés
A helyhez kötött telefon szolgáltatás igénybevételéhez szükséges eszközt (multimédiás terminál adaptert) a szolgáltató a lakásban helyezi el, a gondos megőrzés biztosítására az előfizetőtől óvadékot kér. Az óvadék összege a szerződés megszűnését követően – az eszköz (multimédiás terminál adapter) visszaszolgáltatása ellenében – visszafizetésre kerül.
Amennyiben az előfizető az eszközt (multimédiás terminál adaptert) nem, vagy nem megfelelő műszaki állapotban szolgáltatja vissza, átalánykártérítést köteles fizetni. A kártérítés összegét a korábban kifizetett óvadék összege csökkenti.
Azon egyedi esetekben, ahol az átalány-kártérítés összege nem fedezi a bizonyíthatóan okozott kárt, a szolgáltató jogosult további kárigényt érvényesíteni az előfizetővel szemben.
4.2. Házon kívüli áthelyezés díja
Amennyiben az előfizető érvényes szerződéssel rendelkezik, tartozása nincs, és a szolgáltatást olyan más előfizetői hozzáférési ponton kívánja igénybe venni, ahol a szolgáltató szolgáltatása elérhető, a szolgáltató az előfizetőt az új szolgáltatási –hozzáférési helyen belépési díj nélkül, áthelyezési díj ellenében a rendszerre kapcsolja.
4.3. Átírás díja
A szolgáltató az előfizetői szerződés átírásáért egyszeri adminisztrációs díjat számít fel. Az átírás díját az új előfizetőnek kell megfizetni. Nem köteles átírási díjat fizetni a jogutód, illetve az előfizető közeli hozzátartozója (Ptk. 685.§ b.)
4.4. Kiszállási díj
Ha a szolgáltató az előfizető kérésére, nem a szolgáltató érdekkörébe tartozó ok alapján tett bejelentés miatt, az előfizetővel egyeztetett időpontban, a tulajdonában álló vagy általa üzemeltetett előfizetői hozzáférési ponthoz kiszáll, az előfizető kiszállási díjat köteles fizetni. A díjfizetési kötelezettség az előfizetőt abban az esetben is terheli, ha a szolgáltató az előfizető hibájából nem tud az érintett ingatlanra bejutni, vagy hibabejelentés esetén, amennyiben a hiba oka az előfizető érdekkörében merült fel.
4.5. Adminisztrációs díj
Ha szolgáltató az előfizető kérése alapján számlamásolatot készít az előfizetőnek adminisztrációs díjat számít fel.
4.6. Szolgáltatási csomag módosítás díja
Amennyiben a szolgáltatási csomag módosítás az előfizető kérése alapján történik a szolgáltató díjat jogosult felszámolni. Az előfizető negyedévente egy alkalommal díjmentesen kérheti a programcsomag módosítást.
5. Szolgáltatás előfizető kérésére történő szünetelésének visszakapcsolási díja
Amennyiben a szolgáltatás az előfizető kérésére szünetel, a szolgáltatás újbóli biztosítása érdekében az előfizető visszakapcsolási díj fizetésére köteles.
6. Korlátozás és szüneteltetés megszüntetésért fizetendő díj
Amennyiben az előfizető szerződésszegése miatt a szolgáltató szünetelteti vagy korlátozza a szolgáltatást, a szolgáltatás újbóli biztosítása érdekében az előfizetőnek visszakapcsolási díjat kell fizetnie.
7. Postai adminisztrációs díj
Az Előfizető köteles a Szolgáltató postai adminisztrációs költségét, amely a díjfizetési kötelezettségnek az elmulasztása miatt, a fizetési felszólítás kiküldésével kapcsolatban merül fel, a tartozással egyidejűleg megtéríteni.
8. Számhordozás díja
Az előfizető az átadó szolgáltatónál fennálló előfizetői szerződésében szereplő összes számra, illetőleg külön számokra, vagy előfizetői szerződésben értékesített számtartomány egységekre egészben kérheti a számhordozást.
Az átvevő szolgáltató köteles az előfizető számhordozási igényének megfelelően az átadó szolgáltatónál az előfizetői szerződés megszűnése, illetve módosítása és a számhordozási eljárás lebonyolításának ügyében az előfizető képviseletében eljárni. A számhordozás biztosításáért az előfizető számhordozási díj fizetésére köteles.
Amennyiben az előfizető által ISDN2 és ISDN30 előfizetés keretében használt számblokk hordozására kerül sor, a díjat számblokkonként kell megfizetni.
Amennyiben az előfizető számhordozási igénye elkülönült számokra vonatkozik, a számhordozási díjat számonként köteles megfizetni.
9. Számcsere díja
Szolgáltató az előfizető kérésére az előfizetői hívószámot megváltoztatja, amennyiben a számváltozás műszaki feltételei adottak. Az előfizető kérésére történő hívószám változtatásért az előfizető számcsere díj fizetésére köteles.
::ACR1END NE TÖRÖLD!::