A virtuális IP alközpont lehetővé teszi |
|
|
A virtuális IP alközpont funkciói |
|
Ezzel a funkcióval a hívó fél részére a hivatalos cégszerű köszöntés mellett bármilyen lényeges információt meg tud osztani a hívóval (pl. futó akciók, egyéb fontos közlemények).
A beérkező hívásokat hatékonyan oszthatja cégén belül egy interaktív hangosmenü segítségével. Így az ügyfelek hamarabb léphetnek kapcsolatba a megfelelő szakemberrel.
A funkcióval rövid belső hívószámokat (mellékeket) rendelhet munkatársai telefonkészülékéhez. A munkatársak közötti beszélgetések ingyenesek még akkor is, ha ezek a személyek más irodában vagy akár más városban vannak.
Ahhoz, hogy egyetlen bejövő hívás se menjen kárba, használja a rugalmas átirányítási sémákat. A hívásátirányítások történhetnek vezetékes és mobiltelefonokra.
Felejtse el a lassú és megbízhatatlan faxgépeket és drága kelléket. Ki tudja nyitni az Ön telefonszámára érkezett faxot vagy beállíthatja, hogy automatikus továbbítsuk email címre.
|
Váltson hívások között anélkül, hogy bontani kelljen a vonalat. Felváltva beszélhet két hívóféllel és egy előre rögzített üzenetét lejátszhat a várakozó félnek.
Kapcsolja az ügyfelét a megfelelő munkatárshoz anélkül, hogy meg kelljen szakítani a hívását (csak a rövid hívószámok használata eseten). Nagyon hasznos funkció, amikor az ügyfele több kérdésben igényli a konzultációt.
Az Ön kezében összpontosulhat a cég összes munkatársának, osztálynak vagy akár az egész cégnek a bejövő és kimenő hívásainak ellenőrzése. Ez nagyban segíthet az ügyfelekkel történő hatékony kapcsolattartásban.
Bármikor könnyen visszakereshető egy adott ügyféllel folytatott beszélgetés.
Ezzel a funkcióval önnek telefonbeszélgetések rögzítésére nyílik lehetősége, ami segíthet a magasabb szintű ügyfelkezelésben és a bizalmas információk kiáramlás megakadályozásában. |
Gyors ügyféltájékoztatás akció, időpontváltozás, |
A kapcsolatfelvétel során megbeszéljük a Partner igényeit és annak megfelelően, folyamatosan kapcsolatban, együttműködve építjük fel a virtuális IP alközponti rendszert. Az IP alközponti rendszer eszközigénye 1 GHz CPU, 1 GB RAM, 20 GB HDD számítógép vagy virtuális gép.
Triotel virtuális IP alközponti csomag tartalma |
|
1. Alap konfiguráció Tartalmazza az alábbiakat
2. Bővített konfiguráció Tartalmazza az Alap konfiguráció elemeit és az alábbiakat
3. Tömeges sms küldés alközponti funkció kialakítása
4. CallCenter magyarítása modul
|
5. Call center funkció
6. Egyéb feladatok elvégzése
7. Az IP alközpont csomagok havidíja
|